Together Free
Bästa vännerna Kristin och Valerie vandrar i Himalaya i 28 dagar och utforskar sitt band innan Valerie flyttar till Kalifornien. Mitt i utmaningar reflekterar de över vänskap och samhällets normer, och ifrågasätter om deras anknytning är lika stark som systrars.