Grannpatrullen
Det enda som är farligare än hotet mot de goda medborgarna i förorten Glenview, är de fyra killarna som har samlats för att rädda dem.
Det enda som är farligare än hotet mot de goda medborgarna i förorten Glenview, är de fyra killarna som har samlats för att rädda dem. Låt oss presentera Grannsamverkan: medborgarrättslige Evan (Ben Stiller), roliga familjekillen Bob (Vince Vaughn), tuffa "wild card" Franklin (Jonah Hill) och längtar-efter-kärlek skilde Jamarcus (Richard Ayoade).