Rookie Robot Explores the World
Vår robotkompis Rookie älskar att lära sig nya saker! Nyfiken, öppen och vänlig utforskar han världen, träffar nya vänner och upplever spännande äventyr i varje avsnitt. Rookie Robot är ett förskoleprogram för de allra minsta, en rolig resa genom första möten och upptäckter, baserad på originella barnteckningar.
Vår robotvän Rookie älskar att lära sig nya saker! Nyfiken, öppen och vänlig utforskar han världen, träffar nya vänner och upplever spännande äventyr. I varje avsnitt lär sig Rookie mer om världen och inspirerar unga tittare att göra detsamma. Alla berättelser bygger på barns teckningar, vilket gör det enkelt för små tittare att relatera. Med sina charmiga karaktärer och berättelser blir det garanterat en favorit för både barn och vuxna! Rookies äventyr får liv genom härlig musik och spännande ljud, helt utan tal. Rookie Robot är mer än bara en rolig serie - den lär också ut viktiga värderingar som respekt för både varandra och vår planet.
Rookie Robot är ett förskoleprogram för de allra yngsta, en rolig resa genom första möten och upptäckter, baserad på originalteckningar av barn.
Rookie hittar en vilsen fladdermusunge och får en lysande idé för att återförena familjen.
Först bortjagad, men ett blixtnedslag gör Rookie till räddaren i nöden för en rävfamilj.
Följ med Rookie och hans vänner på äventyr från vårblommor till snöiga vinterdagar.
Nyfikenheten väcks till liv när Rookie hittar ett bibliotek fullt av spännande böcker.
Festdags! Rookie intar DJ-båset och drar igång festen med polarna på dansgolvet.