Wycieczka
Byflickan Anna träffar Andrzej och Joanna, ett rikt par från Warszawa. Genial och driven av önskan att leva ett annorlunda liv bestämmer sig Anna för att hjälpa paret att hitta ruinerna de letar efter. Under resan tillsammans visar sig den fattiga flickan snart vara en "bättre" Joanna. Instinktivt fyller Anna mer och mer rollen som Joanna och blir ett existentiellt hot mot henne.