Joy
Joy övergavs som bebis och växte upp i fosterhem. Hon tror att hon måste återknyta kontakten med sin biologiska mor för att kunna bli lycklig. När hennes vän Denise ska föda blir Joy besatt av att hitta sin egen mor. Under denna intensiva jakt lär hon sig mer om sig själv.