Marvel One-Shot: All Hail the King
Efter händelserna I Iron Man 3, Trevor Slattery är ökänd. Lyckligtvis, skådespelaren har gått med på en profil med dokumentärfilmskapare.
Efter Iron Man 3 är Trevor Slattery en ökänd ikon. Han är också inlåst i högsäkerhetsfängelse. Hans nyfunna kändisskap har gett honom skydd på insidan - och skådespelaren går gärna med på en interjuv med en dokumentärfilmskapare.