Sjung med i alla låtarna i Walt Disney Animation Studios film ”Encanto”. Filmens sing-along-version visar texterna till dina favoritlåtar på skärmen. ”Encanto” innehåller originallåtar av Lin-Manuel Miranda och originalmusik av Germaine Franco. Endast tillgänglig på engelska.