The Old Man
Dan Chase flydde från CIA för decennier sedan och har levt undangömd sedan dess. När en lönnmördare anländer och försöker döda Chase, får den gamle agenten lära sig att för att säkra sin framtid måste han nu sona sitt förflutna.