Enfaldiga experiment
I Enfaldiga experiment tävlar några självutnämnda amatörforskare om titeln som den mest okunnige medan de testar olika vetenskapliga principer som vridmoment, tyngdlagen och Newtons lag. Våra amatörforskare har fått lära sig den hårda vägen: försöker du bryta mot naturlagarna så bryter naturlagarna ner dig. Det är Enfaldiga experiment.