Cien libros juntas
Efter att ha läst nästan 100 böcker ihop, bestämmer sig fem pensionerade kvinnor för att bo en helg på ett pensionat i bergen för att fira sin bokklubbs 10-årsjubileum. Där kommer de att utvärdera vad dessa möten har gett dem och, som vanligt, debattera allt.