Lellobee City Farm
Lellobee Farm är en välkomnande oas mitt i en kosmopolitisk stad. Varje avsnitt bjuder på livskunskaper som berättas genom enkla, roliga och relaterbara sånger, med betoning på värdena att dela med sig, tålamod och lagarbete.