Blockbuster
En avdankad veteranskådespelare, en gång firad stjärna, ser karriären tyna bort med allt färre roller och hyllningar som liknar minnesord. Men när en ung regissör erbjuder honom en roll i en sci-fi-film väcks nytt hopp och en oväntad vänskap ger livet en ny mening.