Faraway Downs
Berättelsen handlar om en engelsk aristokrat, Lady Sarah Ashley (Nicole Kidman) som reser halvvägs runt världen för att konfrontera sin egensinniga man och sälja en ovanlig tillgång: en miljon tunnland boskapsranch i Australiens ödemarker.
År 1939 korsar den engelska aristokraten Sarah Ashley världen för att konfrontera sin man.
Sarah och Drover måste överlista Carney vid Darwin Wharf för en boskapsaffär med armén.
Fångad mellan familjens bekvämlighet och kallet från sitt arv måste Nullah göra ett svårt val.