Från producenterna av Stranger Things kommer denna handlingskraftiga berättelse om tonåringar med mystiska förmågor som anses vara ett hot av regeringen. Nu måste de slåss för sina liv – och framtiden.
Från producenterna av Stranger Things kommer denna dynamiska berättelse om tonåringar som utvecklat nya förmågor och blir ett hot mot regeringen. Ruby, en av de kraftfullaste ungdomarna som någonsin skådats, ansluter sig till en grupp tonåringar på flykt. Tillsammans söker de efter en fristad. Snart inser den nyfunna familjen att en kollektiv kraft är nödvändig för att ta tillbaka kontrollen över deras öden och för att rädda framtida generationer.