Imborrable
Kortfilmen Un Golpe Definitivo från år 2000 blev till en urban legend när allt filmmaterial mystiskt försvann. I denna dokumentär utforskas de märkliga händelserna kring den ”förbannade” produktionen – en resa in i vidskepelser, hemsökta hus och de rädslor som när vår fascination för det okända.