Arjan's Big Year
År 2016 gav sig fågelskådaren Arjan Dwarshuis ut på ett djärvt uppdrag: att se fler fågelarter under ett enda år än någon annan i historien. Denna film följer hans resa genom fyrtio länder, genom svårtillgängliga regnskogar och stekheta öknar, i en beslutsam jakt på att slå världsrekordet.