The Girl Who’s Allergic To Herself
Den brittiska gymnasten Natasha Coates har en sällsynt sjukdom som kan orsaka en allvarlig allergisk reaktion mot vad som helst, hon kan till och med vara allergisk mot sig själv. Efter 27 anafylaktiska chocker, följer denna film hennes tumultartade resa mot tillfrisknande och hennes kamp för att kunna tävla igen.