León y Olvido
Olvido, 21, kämpar för att ta hand om sin bror León, som har Downs syndrom, efter deras föräldrars död. Deras konflikt växer när Olvido vill ge honom självständighet, medan han söker fullständig omsorg. Tillsammans ställs de inför situationer som prövar deras gränser.