The Attendant
Frankie är en parkeringsvakt i Nordirland som alltid håller ett öga på framtiden. Han arbetar vid den spektakulära Giant’s Causeway i Antrim County, en av Irlands natursköna platser. Men hans vän och kollega Cathy och hennes man Paul är i knipa, men som Frankie alltid säger, något kommer att dyka upp.