Time Traveler
Den tioåriga irländska romen Martin är besatt av "Tillbaka till framtiden" så pass att han försöker bygga sin egen DeLorean av en gammal bil och metallskrot. När Martins familj får besked om att de blir vräkta från sitt tillfälliga boende, tävlar Martin mot klockan för att slutföra sitt projekt vilket skapar spänningar mellan honom och hans far, utan en fluxkondensator i sikte.