Teen Beach Movie
Cowabunga! Kom ner och ha kul på stranden, nerstänkt med glädje, överraskningar och en spirande romans. Livet leker för surfarna Brady och McKenzie - ända tills en enorm våg på ett mystiskt sätt transporterar dem in i retromusikalen "Wet Side Story".
Cowabunga! Kom ner och ha till kul på stranden, nerstänkt med glädje, överraskningar och en spirande romans. Livet leker för surfarna Brady och McKenzie – ända tills en enorm våg på ett mystiskt sätt transporterar dem in i den klassiska 60-talsmusikalen ”Wet Side Story”, där en konflikt mellan ett mc-gäng och surfarna hotar att trappas upp. Där, mitt i ett hav av surfande, sjungande och dansande råkar Brady och Mack ändra på handlingen, och filmens hjälte och hjältinna faller för dem istället för varandra! Kan Brady och Mack få handlingen på rätt spår igen, eller kommer de att vara fast där för evigt? I Teen Beach är det sommar året runt, med våg efter våg av komedi och fartfyllda musikalnummer!