Amsterdam Central 24/7
Inkörsporten till Amsterdam är Amsterdams centralstation. Varje dag passerar mer än 200 000 resenärer genom grindarna, från turister från hela världen till pendlare. Bakom denna strida ström av passagerare finns en armé av osynliga hjältar. Omkring 900 hängivna medarbetare jobbar oförtröttligt med att hålla stationen trygg, ren och punktlig.