Earth Protectors
Miljökonstnären Anne de Carbuccia reser världen runt för att dokumentera mänsklighetens förödande inverkan på planeten. Från plasthav till artutrotning fångar hennes verk den bistra verkligheten i antropocen och framför en brådskande vädjan om systemförändring.