Sara Baras, Todas Las Voces
Historien om en banbrytande konstnär som ställer oss inför ett livsviktigt val: Vissa röster driver världen framåt medan andra hindrar förändring. Sara Baras, en av de främsta flamencodansarna och skaparna genom tiderna, exemplifierar detta dilemma genom sitt liv och konstnärskap och erbjuder oss ett svar.