Jonge Garde
"Jonge Garde" handlar om sex elever som går på en exklusiv hotell- och restaurangskola. Här förbereds de för ett framgångsrikt yrkesliv på de flottaste restaurangerna. Men för att uppnå detta måste de arbeta hårt och klara många utmaningar. Man blir inte en bra kock i en handvändning...
Thomas får en andra chans i matlagningstävlingen och måste tävla mot en av sina vänner.
Sophie vill vinna matlagningstävlingen. Hon vill också hjälpa sina vänner. Vad ska hon göra?
Thomas berättar för sina vänner vad han har fått reda på, men de tror honom inte.
Thomas tar chansen när ett vilt kort kan kvalificera sig för matlagningstävlingen.