A Place to Fight For
Greg, officer inom säkerhetstjänsten, skickas ut för att infiltrera en ZAD genom att använda falsk identitet. Där träffar han Myriam, en miljöaktivist. Arton månader senare återvänder Greg i officiella affärer, hittar Myriam och upptäcker att hon har en baby. Sliten mellan professionella ambitioner och spirande kärlek, måste Greg göra ett val som kan förändra allt. Tiden rinner ut och snart kommer allt att försvinna.