Nalle Puh
I "Nalle Puh" öppnas Christopher Robins sovrumsdörr mot Sjumilaskogen, en tidlös plats full av äventyr, under och infall. Figurerna som befolkar Christopher Robins värld - Nalle Puh, Tiger, Nasse, I-or, Sorken, Uggla, Kängu och Ru - kommer ur hans livliga och outtröttliga fantasi. Deras vilda eskapader speglar Christopher Robins livsglada, sexåriga ande. Serien kombinerar hejdlös action med ett barns kärlek till sin bästa vän - en björn som heter Puh.