How I Caught My Killer
How I Caught My Killer är en bedömande kriminalserie som lyfter fram de verkliga berättelserna bakom dessa unika fall med djupgående intervjuer, autentiskt arkivmaterial och filmiska återskapanden, allt paketerat med en ny tvist inom genren.
27-åriga, hängivna mennoniten Sasha Krause försvinner från sin kyrkas parkeringsplats.
Efter att oroande inlägg dykt upp på sociala medier försvinner ensamstående mamman Julie Gonzalez.
Efter att Brittany Clardys kropp har upptäckts avslöjar en burner phone ett hemligt liv.
Morgan Fox är en perfekt anställd med en ljus framtid, men hittas ihjälskjuten i en bil.
Det enda sättet att ta reda på vem som dödade Rahim kan döljas i chockerande videor på hans telefon.
Pålitliga Jodi Sanderholm försvinner några dagar innan hennes första systerdotter ska födas.