Pearl Diver
Tre par glider isär. En igelkott blir förälskad i en ballong, men kämpar för att hålla igång sin egenvårdsrutin. Isen bryter mellan ett arktisk-antarktiskt isbjörnspar. Och två naiva ostron längtar efter att träffas.