Amores Cobardes, Los
Eva, en ung och självständig kvinna, återvänder till Málaga (Spanien) för att tillbringa sommarlovet. Där träffar hon sin mor och Gema, hennes bästa vän. Det hon inte förväntar sig är att träffa Rubén igen, hennes tidigare bästa vän som hon inte haft någon kontakt med sedan han oväntat bröt alla relationer med henne.