Solar Opposites
Solar Opposites handlar om en familj med utomjordingar: Korvo, Terry och deras barnreplikanter Yumyulack och Jesse, från planeten Shlorp, som kraschlandar på jorden och måste ta sin tillflykt till mitten av USA. De är inte överens om ifall detta är hemskt eller häftigt.
Terry måste växa upp snabbt för att rädda sin familj ur en minst sagt oväntad knipa.