That's So Raven
Raven Baxter är en typisk tonåring som bara råkar vara synsk. Problemet är bara att hennes smygtittar på framtiden kan få henne och bästa kompisarna Eddie och Chelsea att dra förhastade slutsatser. På nåt sätt lyckas de skapa fler komiska problem än de kan lösa.