Timmy Time: Timmy's Christmas Surprise
Det är julafton på daghemmet och Timmy och hans vänner är mycket uppspelta. Alla är så upptagna att de inte upptäcker snöstormen där ute förrän det är dags att gå hem. Osbourne ser att skolbussen befinner sig under en snödriva. De är insnöade!