I Rom
Betty (Kristen Bell), en kurator från New York som har otur i kärlek, gör en resa till Rom för sin systers bröllop och blir oväntat kär. Hon blir sviken och kastar i ren trots ett mynt i Fontana de Amore, och väcker kärlek hos en rad komiskt olämpliga friare. Men när en charmig reporter (Josh Duhamel) dyker upp måste Beth ta reda på om det är äkta eller bara ett resultat av förtrollning. Missa inte fantastiska rollprestationer av idel stjärnor i en film du kommer att se om och om igen.