Jardin De Minuit
Månen lyser på ett ungt par som leker i skogen. Deras lek leder till en okänd trädgård i en glänta. Ovetandes om faran som väntar i skuggorna går det unga paret ner för Midnattsträdgårdens stigar. Sakta blir de överväldigade av dess oemotståndliga charm och går vilse i en mystisk labyrint. Kan de bryta förtrollningen som håller dem fångna?