Jack-Jack till attack
Kari tror att hon ska få en vanlig kväll som barnvakt åt Jack-Jack, den minsta medlemmen i familjen Parr. Hon anar inte att han kommer att lära henne ett och annat om barn med ”särskilda behov”.
Kari tror att hon ska få en vanlig kväll som barnvakt. Hon har tänkt ge Jack-Jack, den minsta medlemmen i familjen Parr, neurologisk stimulans med lugnande musik. Hon anar inte att han kommer att lära henne ett och annat om barn med ”särskilda behov”. Kari får visa att hon klarar allt som Jack-Jack kan hitta på, dock med nöd och näppe. Och Jack-Jack bevisar att Mozarts musik verkligen gör småbarn mer intelligenta.