Action och äventyr, Thriller
En före detta Navy SEAL och nu kock, räddar USS Missouri från kapare som försöker att komma åt kärnvapnen ombord.
När en CIA-agent och hans legosoldater beslagtar ett marint slagskepp för att få tag på kärnstridsspetsarna, är skeppets kock, som råkar vara en före detta Navy SEAL, den enda som kan rädda dagen.