Melanie
Jarvis Cockers speciella inbjudan till Melanie att inleda Meltdown Festival på Queen Elizabeth Hall, London i juni 2007, markerade hennes triumferande comeback. Detta program visar den kompletta föreställningen och även hennes resa från Glastonbury till London.