Dokumentärer, Musik
SUGA från den världsberömda gruppen BTS jobbar på ett nytt album. Han ger sig av på en resa för att finna det han vill berätta genom musiken, medan han interagerar med artister från olika städer i hela världen.
Min Yunki, som har haft många bekymmer och drömmar, har etablerat sig som den världsberömda artisten SUGA från BTS vid 28 års ålder. Han har lämnat ett unikt arv efter sig genom naturlig talang, hårt arbete och lysande framgångar. Han jobbar nu på ett soloalbum som Agust D, och ger sig av på en resa för att upptäcka nya berättelser. Från Las Vegas, Malibu, San Francisco och Tokyo, till Chuncheon, Pyeongchang och Seoul ger sig SUGA ut på vägarna för att åter finna sin dröm.