Drop It
I himlens vidsträckta utsträckning visar basejumpers och ropejumpers sin passion. Denna dokumentär avslöjar deras värld och framhäver deras färdigheter, personligheter och skönheten i luftdiscipliner. Från vingdräkter till djärva trick, utforskas deras extraordinära resa i andlösa miljöer som utmanar stereotyper och ger ett nytt perspektiv.