Fancy Nancy Clancy
Följ med Fancy Nancy på äventyr tillsammans med familj och vänner när hon hittar allt det märkvärdiga i vardagen, och med lite fantasi förvandlar det enkla till något enastående!
Följ med sexåriga Fancy Nancy på äventyr när hon hittar allt det märkvärdiga i vardagen. Även när saker och ting inte går riktigt som planerat kan Nancy alltid förvandla situationen till något fantastiskt med hjälp av sin familj och sina vänner, sin hund Frenchy och sin älskade docka Marabelle. Nancy vet att det inte finns något bättre än att vara sann mot sig själv!