Travelling in the 70s: The Road to Freedom
I avsnitt 1 av "The Road of Freedom" utforskar Dean 1970-talets resesätt mitt i Amerikas konflikter och oljekrisen. Från muskelbilar till lyxig flygresa, det symboliserade ett liv med stil och familjesemestrar. Vissa sökte frihet med superladdade V8-motorer, andra med en enkel ryggsäck.