Freakier Friday
I Freakier Friday, en uppföljare till Freaky Friday från 2003, spelar Jamie Lee Curtis och Lindsay Lohan Tess och Anna Coleman. Berättelsen tar fart år efter att Tess och Anna genomlidit en identitetskris. Anna har nu en egen dotter och snart en styvdotter. När de navigerar i utmaningarna som följer när två familjer går samman, upptäcker Tess och Anna att blixten verkligen kan slå ner två gånger.
Freakier Friday, en uppföljare till den älskade filmen från 2003, är en generationsöverskridande otippad fortsättning med Jamie Lee Curtis och Lindsay Lohan som Tess och Anna Coleman. Berättelsen tar fart år efter att Tess och Anna genomlidit en identitetskris. Anna har nu en egen dotter och snart en styvdotter. När de navigerar i den myriad av utmaningar som följer när två familjer går samman, upptäcker Tess och Anna att blixten verkligen kan slå ner två gånger. Freakier Friday är regisserad av Nisha Ganatra. Producenter är Kristin Burr, Andrew Gunn och Jamie Lee Curtis, med Nathan Kelly, Ann Marie Sanderlin och Lindsay Lohan som exekutiva producenter. Andra återkommande skådespelare från originalfilmen är Mark Harmon, Chad Michael Murray, Christina Vidal Mitchell, Haley Hudson, Lucille Soong, Stephen Tobolowsky och Rosalind Chao. De får sällskap av Julia Butters, Sophia Hammons, Manny Jacinto och Maitreyi Ramakrishnan.