Lab Rats
Just när Leo gör sig hemmastadd i det högteknologiska hemmet han delar med sin uppfinnande styvpappa Donald Davenport, mamman Tasha och husdatorn Eddy upptäcker han ett hemligt källarlabb med tre experiment. Super-tonåringarna Adam, Bree och Chase.