Ghostbusters
Över trettio år efter att originalfilmen tagit världen med storm, är Ghostbusters tillbaka och redo att fängsla en helt ny generation. Regissören Paul Feig har kombinerat den övernaturliga spänning som gjorde originalet så omtyckt, med en helt ny ensemble bestående av några av världens roligaste skådespelare. Gör dig redo att se dem rädda världen i sommar!