Spioner, Thriller
Jennifer Lawrence spelar Dominika i den här spionthrillern. Hon är en före detta ballerina som blir tvungen att börja på en underrättelseutbildning för kvinnor. Regeringsprogrammet ska förbereda henne för ett förrädiskt liv som spion.
I denna spionthriller spelar Jennifer Lawrence Dominika, en före detta ballerina som blir tvungen att börja på en underrättelseutbildning för kvinnor. Det är ett regeringsprogram som drar in henne i förrädiska spionuppdrag. Hon förvandlas till en dödlig agent, men blir fången i den värld som hon desperat vill lämna.”Man vrider och vänder på sig tills den chockerande avslutningen.” (Dish Nation-Fox TV) Det blir inte vad du väntat dig.