JFK
JFK följer New Orleans distriktsåklagare Jim Garrison som tar på sig att undersöka mordet på president John F. Kennedy i Dallas, Texas, 1963. Garrison är extremt misstänksam mot FBI:s officiella utredning och han lär sig snart att det finns mer till historien än vad man tidigare trott.