Where To?
Har du tänkt på vad en taxichaufför får höra på en dag? "Where To?" tar oss med in i taxin hos Archie, som får uppleva ögonblick ur dussintals liv – glädjefyllda, smärtsamma, hemska och hysteriskt roliga. En dag, 54 passagerare mellan två och 93 år. Och en hund. Med varje ny kund blir taxin en scen för livets dramer. Mitt i allt kaos upptäcker han oväntade band och får nya insikter om kärlek, förlust och familj.