The Smortlybacks Come Back!
TamLin från Småfolket reser med sin flock av smortlybacks på jakt efter grönare betesmarker. De kämpar med rädsla och blir strandsatta vid havsstranden. Men med osannolik hjälp från TamSin, en underbar sjöjungfru, och hennes respektlösa smortlysharks, kanske de ändå hittar ett lyckligt slut.