Babblarna
Följ med till Babblarnas dal. Här bor Babba, Bibbi, Bobbo, Dadda, Diddi, Doddo och deras vänner Klonk, bilen Tut, hunden Vovvo och fågeln Faffa. Babblarnas värld är fylld av språklek och barnen lockas att sjunga med, låta, prata och röra sig. Ingen kan sitta still i Babblarnas värld!
Följ med till Babblarnas dal. Här bor Babba, Bibbi, Bobbo, Dadda, Diddi, Doddo och deras vänner Klonk, bilen Tut, hunden Vovvo och fågeln Faffa. Babblarnas värld är fylld av språklek och barnen lockas att sjunga med, låta, prata och röra sig. Ingen kan sitta still i Babblarnas värld! När vi leker med och pratar om Babblarna kan barnen lära sig att göra skillnad på olika språkljud, och lockas till att utveckla sitt tal och språk på ett lekfullt sätt.
Diddi och Dadda leker kurragömma. Men det är lite svårt att hitta bra ställen att gömma sig.
Bibbi gör chokladbollar och Dadda vill också försöka. Men oj, så tokigt det blir!